نیکان ترخیص - ترخیص کالا

نیکان ترخیص - ترخیص کالا , ترخیص کار گمرک , صادرات و واردات

نیکان ترخیص - ترخیص کالا

نیکان ترخیص - ترخیص کالا , ترخیص کار گمرک , صادرات و واردات

ترخیص کالا ترخیص کار گمرک
  • ۰
  • ۰

درآمد ترخیص کار گمرک

ترخیص کالا در تمامی جهان گمرک محل کنترل واردات و صادرات محموله ها و کالاهای گوناگون می باشد. هر کالایی که قرار است از مرزهای کشوری عبور کند باید ابتدا وارد گمرک شده و سپس تشریفات گمرکی صورت گرفته و https://nikantarkhis.com از گمرک انجام شود.

ترخیص کار گمرک ایران از جمله کشورهایی است که در زمینه صادرات و واردات بسیار فعال است. با توجه به موقعیت جغرافیایی ایران،  کالاها از طریق راه های زمینی، هوایی و دریایی وارد مرزهای گمرکی آن می شوند. واردات کالا به ایران در پنج ماه تخست سال ۱۳۹۵ بیش از ۱ میلیارد و ۳۱۶ میلیون تن با ارزش دلاری معادل بیش از ۱۶ میلیارد و ۷۰۹ میلیون دلار بوده است. برای این حجم محموله وارد شده به کشور شرکت های ترخیص کالا همچون شرکت ترخیص کاراخدمات ترخیص کالا از گمرک را ارائه نموده و این حجم محموله را از گمرکات مختلف ترخیص کرده و به دست شرکت های صادرات و واردات رسانده اند.

ترخیص کالا

ترخیص کا ترخیص کالا میزان ترخیص کالا از گمرک های مختلف کشور

 

 

گمرک شهید رجایی یکی از بزرگترین گمرکات کشور در مرزهای جنوبی ایران می باشد. این گمرک بیش ترین میزان واردات را به خود اختصاص داده است به گونه ای که در این بازه زمانی ۵ ماهه از لحاظ ارزش دلاری بیش از ۵ میلیارد دلار واردات و

ترخیص کالا از گمرک شهید رجایی صورت گرفته است. این حجم  ۳۲۲ درصد کل ارزش دلاری واردات کشور را شامل می شود. ترخیص کالا

گمرک بندر امام خمینی از لحاظ حجمی بیش ترین میزان واردات و ترخیص را داشته است به گونه ای که ۴۴ درصد کل واردات کالا به این بندر بوده است و بیش از ۵۵ میلیون تن کالا به این گمرک وارد شده است. این در حالی است که حجم واردات کالا به گمرک شهید رجایی بیش از ۲۸ میلون تن یعنی ۲۲ درصد کل واردات کالا به کشور بوده است. ترخیص کار گمرک همچنین ارزش دلاری کالاهای ترخیص شده از گمرک امام خمینی ۱۳ درصد کل واردات می باشد یعنی بیش از ۲ میلیارد دلار.

تماس با ما

شرکت ترخیص کالا

درباره ما

  • ۹۶/۰۶/۱۱
  • علیرضا یاریاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی