نیکان ترخیص - ترخیص کالا

نیکان ترخیص - ترخیص کالا , ترخیص کار گمرک , صادرات و واردات

نیکان ترخیص - ترخیص کالا

نیکان ترخیص - ترخیص کالا , ترخیص کار گمرک , صادرات و واردات

ترخیص کالا ترخیص کار گمرک
  • ۰
  • ۰

ترخیص کالا از گمرک شهید رجایی

ترخیص کالا از گمرک شهید رجایی هر ساله به طور متوسط میزبان ترخیص کالا تا حجم صد میلیون تن می باشد گمرک شهید رجایییکی از گمرک های معرفی در جنوب کشور می باشد این گمرک به به دلیل سابقه ای که دارد به عنوان یکی از گمرک های قدیمی شناخته شده می باشد.

 

این گمرک به تنهایی حدود ۵۵ درصد صادرات و واردات را بر عهده دارد این میزان از کاریی باعث شده است که ترخیص کالا از گمرک شهید رجایی به عنوان یکی از مراکز بزرگ ترخیص کالا شناخته شده شود.

ترخیص کالا به انگلیسی

در صورتی که نیاز به ترخیص کالا از گمرک شهید رجایی را دارید بهتر است بدانید گروه بازرگانی نیکان ترخیص به عنوان یکی از تیم های با تجربه آماده در بندر شهید رجایی آماده از کلیه کالا های ترخیص شما را بر عهده بگیرد برای اطلاعات بیشتر در مورد ترخیص کالا از گمرک شهید رجایی میتوانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید.

 

تیم بازرگانی نیکان ترخیص با به کارگیری ترخیص کار های باتحربه آماده از تا ترخیص کالا شما را علاوه بر گمرک شهید رجایی در سایر گمرک های بر عهده بگیرد.

 

  • ۹۶/۰۴/۲۷
  • علیرضا یاریاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی