نیکان ترخیص - ترخیص کالا

نیکان ترخیص - ترخیص کالا , ترخیص کار گمرک , صادرات و واردات

نیکان ترخیص - ترخیص کالا

نیکان ترخیص - ترخیص کالا , ترخیص کار گمرک , صادرات و واردات

ترخیص کالا ترخیص کار گمرک
  • ۰
  • ۰

ترخیص کالا از گمرک خرمشهر

ترخیص کالا از گمرک خرشمهر نیز همانند ترخیص کالا از گمرک بندرعباس و ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی دارای ترافیک بالایی می باشد خرمشهر یکی از شهر های جنوبی کشور می باشد که به عنوان یکی از بندر های معروف شناخشته شده می باشد بهتر است بدانید که خرمشهر بعد از بندر شهید رجایی دومین بندر کانتینری به حساب آورده می شود و به همین دلیل   ترخیص کالا از گمرک خرمشهر نیز دارای رونق خاصی می باشد.

خرمشهر بعد قبل و بعد از جنگ تحمیلی تغییرات زیادی را به خود دیده است و قبل از جنگ تحمیلی به عنوان بزرگترین بندر صادر کننده خرما شناخته شده بود بعد از گذشت جنگ تحمیلی نیز ترخیص کالا از گمرک خرمشهر نیز رونق بیشتری گرفت و حالا به عنوان یکی از مرکز های مهم برای ترخیص کالا شناخته شده می باشد.

 

گروه بازرگانی نیکان ترخیص با وجود ترخیص کار های تجربه آماده می باشد تا ترخیص  انواع کالا های شما را در کمرگ خرمشهر با سرعت و اطمینان بالا انجام دهد لازم است بدانید در صورت نیاز به ترخیص کالا از کمرک خرمشهر و همچنین سایر گمرک های کشور شما میتوانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید.

 

ترخیص کالا از گمرک خرمشهر توسط گروه بازرگانی نیکان ترخیص به گونه ای می باشد که شما در هر مرحله از ترخیص میتوانید از وضعیت کالای ترخیص خود با خبر شوید و این کار را میتوانید با تماس با دفاتر بازرگانی نیکان ترخیص  و همچنین سامانه پیامکی انجام دهید .

ترخیص کالا از گمرک خرمشهر

  • ۹۶/۰۴/۳۰
  • علیرضا یاریاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی